Föreningen livskämpar logotype

Stöd oss

Du kan på olika sätt stötta oss. Du kan bli medlem, bli sponsor eller samarbeta på olika sätt.

Privatperson-Bli medlem

Du behövs! Stöd vårt arbete genom ett medlemskap.

Vi arbetar för att förebygga psykisk ohälsa och kommer att erbjuda stödverksamhet för personer som på olika sätt kämpar. Livskämpar och medkämpar.

I dagsläget kan vi erbjuda vår gratisapp Lumeno-en digital följeslagare som finns med dig i både ljusa och mörka stunder.

Genom att bli medlem gör du skillnad!

Bli medlem i Föreningen livskämpar genom att kontakta oss och betala medlemsavgift via bankgiro: 5790-0557.

Medlemsavgiften är på 220 kr per person och gäller för kalenderår. Om du tecknar medlemskap nu så gäller det för 2024.

Betalningsvillkor framgår av avier och fakturor. Betalningsvillkor 30 dagar. Medlemsavgifter, sponsring samt gåvor inkluderar inte moms.

Företag & organisationer- Sponsor och stödmedlemskap

Du och ditt företag kan genom sponsring och/eller genom stödmedlemskap vara med att rädda liv och minska lidande. Hör av dig så kan vi tillsammans hitta en lösning som passar er bäst.

Årsavgift stödmedlemskap- kalenderår
0–5 anställda: 1 000 kronor/år
6–20 anställda: 2 500 kronor/år
21– anställda: 5 000 kronor/år

För samarbeten och skräddarsydda sponsorpaket kring Föreningen livskämpar kontakta oss.

Ge bort en gåva som räddar liv

Vill du ge bort en extra fin present? Kanske en julklapp till någon som redan har allt?

Som företag kan du köpa ett gåvobevis mot faktura. Kontakta oss så hjälper vi dig med det.